fredag 15. mars 2013

Konfirmasjon.

I september var elste mann konfirmant. Rart å tenke på at min lille gutt var blitt så stor. I anledning konfirmasjonen lagde jeg innbydelsene og bordkort selv.

Jeg ville ha noe som "var" Emil.
Kortene kjøpte jeg på Søstrene Greene og "bordkortene" bestilte jeg på nett, dealextreem!

På innbydelsen brukte jeg bilde av Emil tatt på 1 årsdagen. Kjempeherlig bilde av en liten gutt i kjole og hvitt!
På kortene er pynter med manillalapper, som på bordkortene, og div bånd, blomster og perler fra Panduro.

Fargen grønn var gjenngående.

Bordkortene var små nøkkelringer, som jeg bestilte på nett. Jeg brukte manillalapper fra Panduro festet med grønne bånd. Som liten var Emil opptatt av Toy Story, derfor falt valget på disse figurene. Som min tante sa "dette var utradisjonellt" og det var det jeg ville!

Siden gjennomgangs fargen var grønn ble samme fargen brukt til kakene også! Mormor hadde laget marsinpankake som lillesøster hadde pyntet med samme bilde (spiselig) som på innbydelsen. Mikke mus kaken er en ostekake med Kiwi gele for å få "rett farge". Den er lagd opp ned i kakeform fra cacas.
Kakene var også, utradisjonelle!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar